مصاحبه آرشیو خبر ها
یک کودک در قلبم ، یک رهبر در زمین

یک کودک در قلبم ، یک رهبر در زمین

در آستانه ی دیدار حساس دو تیم ناپولی و یوونتوس، شاید یکی از تعیین کننده ترین عناصر این بازی حساس که بتواند تفاوت دو تیم روی اسکوربورد را رقم بزند، ستاره ی جوان و فرانسوی یوونتوس، پل پوگبا باشد. او دیروز با میکروفون اسکای صحبت کرد و از انگیزه های یووه برای برد گفت:

 

بعد از یک شروع سخت، ما مثل یک تیم دور هم نشستیم و توافق کردیم که دیگر وقتش رسیده که اوضاع را جمع و جور کنیم. همانطور که الان می بینید در انجام این کار دقیقا موفق شدیم و دوباره به فرم خوبمان رسیدیم. برگشتیم و همان یوونتوس بزرگ شدیم. ما برابر ناپولی برای پیروزی تلاش می کنیم، مثل همیشه. تنها چیزی که حقیقتا اهمیت دارد این است که لیگ را به عنوان صدرنشنین به پایان ببریم. ما هنوز عقب هستیم و این چیزی نیست که به آن عادت داشته باشیم. کاری که الان باید انجام بدهیم این است که سرمان را بالا بگیریم و عاقل باشیم، تمرکز کنیم و هدفمان را گم نکنیم.

 

نقشت در تیم؟

 

اگر حتی خودم بد بازی کنم، می توانم خوشحال باشم اگر به عنوان یک تیم خوب عمل کرده باشیم، اینطوری حسرت چیزی را در زمین نمی خورم. این احساس مسئولیت شخصی هرگز از تمایلم برای اینکه هر چه دارم به تیم بدهم، جلو نمی زند. از زمانی که به یوونتوس آمدم بی اندازه به عنوان یک بازیکن پیشرفت کرده ام، اکثرا در بازی های بسیار مهم دقایق زیادی حضور داشتم و این تجربه ی فوق العاده ای به من داده. همان طور که گفتم، تنها تمرکزم روی پیشرفت و تلاش زیاد برای تیم خواهد بود.

 

آیا احساس می کنی که رهبر هستی؟

 

احساس می کنم که برای تیم مهم هستم، چون هم تیمی هایم هم به من اعتماد به نفس بیشتری میدهند و به من اعتماد دارند. انها از من می خواهند که با کیفتی که دارم به تیم کمک کنم، اگر بتوان گفت، من رهبر تیم هستم اما نه به خاطر شماره ی 10. چون ما بین مدافعان هم رهبر داریم و همچنین بین هافبک ها، من یک شماره ی 10 کلاسیک نیستم، اما رهبر تیم هستم. من هر روز بیشتر از دیروز در مرکز پروژه ی تیم قرار میگیرم، در قلبم، هنوز یک بچه ام، در زمین اما مثل یک مرجع هستم. گر بخواهم یک جنبه از بازیم را برای پیشرفت انتخاب کنم؟ احتمالا سر زدن خواهد بود.

 

گلهای زیادی به ناپولی زده ای...

 

من به اولین گلم به ناپولی که در سال 2012 زدم بیشتر دلبستگی دارم، آن توپ بعد از ریباند زیبا برگشت، من به دنبالش رفتم، روی پای چپم آوردم و دیدم چطور به گوشه دروازه پرواز کرد. نمی توانم بگویم که آیا این همان گلی بود که لقب پوگبوم را به من ندادند یا نه، این را باید از هواداران بپرسید.

 

مدل موهایت چه مفهومی دارد؟

 

این یکی از کارتون های مورد علاقه ام در زمان کودکی بوده است، می خواستم به بچه ها نشان دهم که همه ی ما زمانی کوچک بوده ایم و همه مان مشابه هم بزرگ شدیم. می خواستم این را به همه یاداوری کنم.

 

با عضویت در کانال ما در تلگرام از ده ها مطلب جالب ، عکس ها و ویدئوهای دیدنی شامل کلیپ مهارت های بازیکنان و خلاصه و گل های بازی با کیفیت HD و خیرهای کوتاه مطلع شوید و به محض ارسال خبر جدید در سایت روی گوشی یا لپتاپ ـتان نوتیفیکیشن دریاقت کنید!


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: